نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 4 )، اسامی جدید، کوچک و بزرگ!

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 4 )، اسامی جدید، کوچک و بزرگ!

در اخبار نقل و انتقالات امروز، در کنار نام های تکراری هر روز، نام های جدیدی نیز مطرح شده است که برخی مطرح و شناخته شده بودند و برخی برای ما تا قبل از لینک شدنشان به یوونتوس گمنام! چیزی که به شخصه می دانم این است که لینک شدن به یوونتوس، برای هر بازیکنی، چه مطرح و چه گمنام، بسی مایه افتخار است...

 

اینسیته:

 

 

طبق گزارش مرکاتو

 

این بازیکن تکنیکی که تکنیک وی به دلپیرو و دیبالا شبیه بوده و هافبکی شوت زن و تهاجمی است، در تمدید قرارداد با ناپولی به بن بست رسیده است و یوونتوس به صورت جدی به انتقال او به تورین فکر می کند. احتمالا مبلغ پیشنهادی یوونتوس 30 میلیون به انضمام پاداش ها و دستمزد سالانه 3 میلیون یورو به بازیکن باشد. البته مشکل اصلی در این انتقال، دی لورنتیس است زیرا در صورت انجام این انتقال، به حتم شاهد شورش هواداران ناپلی خواهد بود!

 

یادمان نرود که این بازیکن نیز، در صحبت هایی شبیه به آنچه پوگبا در مورد بازگشتنش به منچستر در سال 2012 گفته بود، در سال 2013 مصاحبه کرده بود که با هیچ مبلغی به یوونتوس نمی رود!

 

وستهم، نیوکاسل، اتلتیکومادرید و اخیرا پی اس جی، از دیگر مشتریان اینسیته هستند که در میان این 4 تیم، با توجه به علاقه ناپولی به کاوانی، انتقال به پی اس جی محتمل تر است.

 

فابرگاس

 

 

جریان خرید جایگزین پوگبا کماکان جاری است و امروز نام جدیدی در این زمینه مطرح شد. طبق گزارش توتو اسپورت:

 

سر مربی سابق بیونکونری راه خروج ماتیچ را بسته و در عین حال، فابرگاس را به یووه پیشنهاد داده است. البته اگر یووه قصد خرید فابرگاس را داشته باشد، باید به برچسب قیمتی حدود 45 میلیون یورویی این بازیکن و همچنین حقوق 7 میلیونی فعلی او در چلسی توجه کند!

 

زازا

 

 

به نظر می رسد انتقال زازا به ولفسبورگ هر روز محتمل تر می شود و با حضور هیگواین و به طبع کمتر شدن شانس این بازیکن برای حضور در زمین، زازا نیز راضی به ترک تورین شده است. پیشنهاد ولفسبورگ، 25 میلیون یورو برای یووه و 4 میلیون یورو در سال برای زازا است. طبق اخبار منتشر شده.

 

امروز زازا به آلمان خواهد رفت تا از کمپ تمرینی ولفسبورگ بازدید کند.

 

پییِترو ایمِلو

 

 

رقابت یوونتوس و ناپولی تنها به نام های بزرگی چون هیگواین منحصر نمی شود و اخیرا دو تیم بر سر مهاجم جوان ایتالیایی، پییِترو ایمِلو سرشاخ شده اند!

 

این بازیکن که به صورت قرضی در لیگا پروی ایتالیا (لیگ دست سوم ایتالیا) در تیم فوجیا بازی می کند، در 77 مسابقه، 53 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 24 ساله، با تیم اسپتزیا که در سری بی بازی می کند قرار داد دارد اما پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را رد کرده است.

 

طبق گزارش ها هر دو تیم یووه و ناپلی، امیدوار به جذب وی هستند و هر دو تیم نیز، ایملو را برای حضور در تیم اصلی خود در فصل آینده در نظر دارند. در فصل جاری، اگر یووه موفق به جذب این بازیکن شود، او را به ساسولو و یا امپولی قرض خواهد داد و ناپولی نیز قصد دارد او را به کارپی قرض دهد.

 

متوئیدی

 

 

بعد از بسته شدن راه های خروج ماتیچ، و تصمیم مشکوک ویتسل برای ماندن در زنیت، جذب متوئیدی به اولویت جدی یووه تبدیل شده است.

 

خرید این بازیکن ملی پوش فرانسه با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو امکان پذیر است و هر چند ناصرالخلیفی چند روز قبل طی مصاحبه ای متوئیدی را غیر قابل فروش خواند، اما مصاحبه ی سرمربی جدید پی اس جی، اونای امری، شک و تردید هایی در مورد فروشی نبودن این بازیکن بوجود آورده است:

 

من خواهان ماندن متوئیدی هستم زیرا نمی خواهم بهترین بازیکنان تیمم را از دست بدهم، و متوئیدی نیز از آن جمله است. البته تصمیم نهایی تنها به نظر من بستگی ندارد و طرف های درگیر در این زمینه، علاوه بر من، بازیکن و باشگاه هستند.
هرچند متوئیدی نشان دهنده ی هویت باشگاه است اما ما باید به درخواست بازیکن نیز توجه کنیم. باشگاه باید تمامی پیشنهادات برای این بازیکن را مد نظر قرار دهد.

 

پارادس

 

 

هافبک 22 ساله آرژانتینی رم، که فصل گذشته به صورت قرضی در امپولی توپ می زد به تیم های یوونتوس و میلان لینک شده است. این در حالی است که تیم های موناکو، شالکه 04، زنیت و لیورپول نیز به این بازیکن علاقه دارند.

 

طی گزارش مرکاتو:

 

رم برای رعایت قانون فرپلی مالی یوفا مجبور به فروش یکی از بازیکنان خود می باشد و فروش این بازیکن انتخاب خوبی خواهد بود. میلان همواره به این بازیکن علاقه داشته است اما تنها جواب منفی از رم دریافت کرده است! با توجه به درگیر بودن میلان در پروژه خرید بنتانکور، یوونتوس باید از فرصت ایجاد شده نهایت بهره را ببرد. در حال حاضر یوونتوس تنها با امپولی برای تمدید قرار داد قرضی پارادس به توافق رسیده است و این بدان معناست که در صورتی که یووه موفق به خرید این بازیکن با قیمت 17 تا 18 میلیون یورو از جالروسی شود، او را به صورت قرضی به امپولی قرض می دهد.

 

با این وجود مدیر رم، مائورو بالدیسونی، فروش این بازیکن را انکار کرده است:

 

او دو سال و نیم با ما قرارداد دارد و ما او را یک بازیکن عالی می دانیم. البته تیم های بسیاری هستند که به او علاقه دارند اما او جزو بازیکنانی است که می خواهد با ما بماند.
پارادس تنها بازیکنی نیست که مورد توجه باشگاه های دیگر قرار دارد، اما او تنها 22 ساله است و ما قصد فروشش را نداریم.

 

درهر حال آنچه تا این لحظه روشن است، رد پیشنهاد زنیت توسط بازیکن، و انکار علاقه ی لستر سیتی به وی می باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: